Bloggdesign

Sitter och håller på med min bloggdesign och det är verkligen inte enkelt att förstå hur man ska göra haha. Dom kunde ha gjort det lite lättare så man skulle kunna förstå alla kodmallar och allt konstigt.. Får väl hoppas att man lyckas med det tillslut:) Ligger i min sköna säng med min gosiga kisse, verkligen mys! Dock har jag bara halva sängen i min stora nya dubbelsängstomme.. Bäddmadrasserna skulle ha kommit den fjärde Januari från Jysk, idag är det den nionde.. Hoppas den kommer snart min fina säng! Nu blir det att göra sig redo för en ny dag i skolan imorgon, wish me good luck!=) Här kommer en gullig bild på mig och söta Ludwig och Nellie. Sweet dreams everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback