8 Januari

Hej på er! Hoppas ni mår bra, med mig är det jättebra. Sitter med ricinoljan i håret med hopp om att mitt hår ska växa.. Vill ha så långt hår man en gång hade, men det kommer väl tillbaka någongång kanske;) Vaknade vid 6 imorse då alla andra sov gott säkert och det var himlans lugnt att köra till jobbet knappt inga bilar ute vid den tiden heller. Pengarkontot blir ju mer positivt av jobbet, det är fördelen! Imorgon ska jag börja i skolan lite, på komvux. Var över ett halvår sen jag satt i skolbänken, undra hur det kommer gå haha. Men tänkte läsa matte C och D för det kan vara väldigt bra att ha när man ska söka vidare på högskolan osv.. Sen även läsa upp något eller några ämnen blir det i vår. It's very tough to be young today. Här kommer en bild från min bal förra året.Då kände man sig verkligen vacker! Hoppas ni har en bra söndag alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback