24 Januari

Godkväll kära läsare! Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit fullspäckad och har knappt hunnit att vila. Dagen började med ett kort arbetspass på dagis hihi, var väldigt mysigt att leka med de söta barnen, dock är de aldrig lugn för en sekund, de är hela tiden liv i dom små barnen. Åhh måste säga att jag redan nu längtar efter att skaffa egna barn, dom är så himla söta åhh och allt!! Men det lär dröja flera år innan dess, men längtar så otroligt mycket till det! Sen var jag med Nikkie och fixade lite saker på komvux och sen på kvällen hade jag träning. Träningen gick superbra och det blir bara roligare för varje träning som går hihi. Dock ser mina armar hemska ut med fullt av blåmärken hehe, men det lär väl försvinna när man blir lite mer van vid sporten. Nu säger jag godnatt, måste få min sömn, för imorgon blir det skola som gäller, pussss 

åh där hade man långt hår.. Bring it back to me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback