22 Januari

Godmorgon! Ligger nu i min kära säng och bara vilar, otroligt skönt på en söndag! Hade en underbar kväll igår tillsammans med vänner och bästa vänner. Saras 20 års fest bjöds på god mat, trevlig sällskap och mycket skratt och hoppas att Sara fick den bästa födelsedagsfesten som hon förtjänar. Senare på kvällen åkte jag och Nikkie in till donken för att träffa några vänner och vi träffade även en gammal klasskompis, Sirvan där från Göteborg, var väldigt trevligt att träffa honom där! Idag blir det att åka till underbara farfar och farmor med familjen, kommer bli mysigt. Dom är verkligen hur underbara som helst, den bästa farfar och farmor man kan önska sig. Lovley Anna

Här kommer ännu fler gamla bilder tillsammans med mina bästa vänner.
Ni får ursäkta mig att jag har mycket gamla bilder, haha men gillar inte 
att ta så mycket kort längre alls, men ska försöka bättra på det, för er
skull, hihi. Pusssss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback