15 Januari

Godmorgon allesammans, hoppas ni hade en bra lördagskväll. Min var helt perfekt, det kunde inte blivit bättre. Först på dagen spelade hela släkten Lasergame, var riktigt roligt hihi och alla de vuxna var också med hehe. Förutom kära farfar och farmor, men annars var vi alla:) Vi överraskade som sagt min farbror Magnus som fyllde hela 50 år och han hade ingen aning om vårt lilla överaskningsfirande;) Sen åkte jag hem med mina två fina kusiner, Carolina och David och vi fick vara barnvakter åt mina söta syskon, Elin och Ludwig! Vi hade det riktigt roligt med massor av skratt åt söta Ludwig som sa så roliga saker så vi knappt kunde äta eller dricka haha.. Kvällen bjöds även på pizza, kortspelade och även filmtittande. Lejonkungen fick det bli, hihi verkligen en underbar film. Nu har jag precis varit och lämnat mina fina kusiner på stationer och idag blir det bara att slappa och även hinna med och plugga lite matte. Hoppas ni får en fin söndag, pussss på er!

Här kommer två gamla bilder mig och Carolina. Love



Kommentarer
Carolina säger:

Du är bra!

2012-01-22 | 17:48:10
Anna Johansson säger:

Du är bästa gumman! :*

2012-01-23 | 00:16:35
Bloggadress: http://lovley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback