12 Januari

Godkväll allihopa!:) Hoppar er dag har varit fin! Min dag har varit toppen, vaknade alla redan vid halv 7 imorse för att åka till skolan vid 8 för att bli lite smartare i matten, idag gick det faktiskt bättre;) Sen har min fina lagat mat till mig hihi, mys! Var även i stan med Nikkie och vi gottade oss med pizza! Väldigt gott och mysigt! Efter pizzan blev det raka vägen mot gymmet tillsammans med Moa:) Haha var typ två månader sen sist jag tränade, back on track;) Nu ska det allt börjas träna igen och få lite bättre konditon.. Om inte min lathet överväger igen att inte träna haha, vi får se:) Kollade nyss på film med min fina bror, men somnade i filmen haha, så nu är det bäst att sover, sweet dreams

Don't dream your life, live your dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback