Sweetest Bikini Set

Denna snygga bikinin fick bli min! Köpte den ifrån Nelly.com för 269 kr + frakt 39. De var den verkligen värt! Har kollat på den länge men  aldrig klickat hem den, men nu fick den bli min:* Lite tidigt ute kanske haha, för än är det fortfarande vinter.. Men sen när väl våren och sommaren kommer så är alls snygga bikinis slut. Brukar nästan alltid vara i sista sekund.. Men inte denna gång=) För er som är intresserad så vill jag dock tillägga att bikinitrosan är väldigt liten i storleken, så ta gärna en storlek större än vad ni brukar ha. Jag är så himla lat så orkar inte skicka tillbaka, men tror att de funkar och bli bra ändå, men dock lite tight bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback