FREDAG

Hej underbara läsare! Nu är det äntligen fredag och helgen har bara börjat otroligt skönt! Dagen började med att min fick ett jobbpass inbokat och då var det bara att stiga upp efter klockan 6 på morgonen.. Men alltid bra med att jobba lite hehe och tjäna lite pengar sitter aldrig helt fel;) De blev en heldag med jobb och var inte hemma förens efter 4. Sen kom mina underbara vänner hit, Nikkie och Tina. Jag lagade god mat till dom, köttfärssås och spaghetti sen softade vi bara och hade det mysigt! Nu ligger jag i min underbara säng med kissen och ska snart kolla på Breaking dawn, hihi hoppas er fredag blir kanon. Imorgon blir det att kolla på volleybollmatcher i A-hallen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback