9 Februari 2012

Hej igen allesammans, är tillbaka nu igen hihi! Var ett tag sen jag skrev, har varit väldigt dålig på uppdatering den senaste tiden.. Sorry! Har varit upptagen med massa annat, som skola, jobb, vänner och har haft mycket att tänka på. Hoppas ni förstår. Just nu sitter jag i min säng och bara softar lite, har precis kommit hem ifrån Subway tillsammans med pappa och Calle=) hihi gott var de! Innan de var jag i skolan och läste lite Matte hehe. Nu är jag även inskriven i Historia A för att läsa upp de betyget. Har ett väldigt STORT prov och en liten mindre inlämning framför mig den kommande tiden.. Provet är på ungefär 200 sidor och jag ska göra allting själv hemma får inga alls lektioner eller genomgångar.. Hehe, lyckat! men måste kämpa för att jag måste verkligen få bra på de.

Hihi igår var jag och bowlade med fina vänner hehe, och vi var faktiskt väldigt grymma måste jag säga.. Men denna gången vann åsnan Nikkie över mig.. Men var inte långt ifrån henne. Nästa gång vinner jag hehe, men helt ärligt talat tycker jag att Nikkie borde börja i bowlingen, hon och pensionärerna;) hihi :*

Här kommer en gammal bild på bästa bror och mig från Mallorca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback